It's Friday, Friday nananaa..

Godmorgon eller goddag eller godförmiddag eller tja eller så! Äntligen Fredag och om det känns skönt, jajjamen! Är bara allmänt taggad & peppad på livet idag, har bara en såndär underbar känsla i kroppen, lovely! Och efter jag slutar idag så ska jag hem, packa ihop mitt, möts upp Frugan och sen fara hem till min käre far i helgen, känns skönt att få komma hem äntligen, även hur gammal man än är så är hemma trots alltid hemma, skönt! Ska bli schönt att få tillbringa helgen med Johanna också, finns inget bättre en en bästavän, kom ihåg det - ta vara på dom ni har, det är trots allt inte kvantiteten som räknas utan kvalitén, bättre med ett par få som du verkligen vet vars du har dom, än tusen pers och knappt ingen du kan ringa till när du verkligen behöver någon. Oj värst vad pedagogisk jag lät där helt plötsligt, men vafan! Ibland så glimmar man till! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0