Tar ett djupt andetag och startar om på nytt....

Oj, jag hade en blogg.
Är ju inte första gången som jag har tagit ett längre uppehåll från detta, men har
varken haft tid eller viljan eller insperation till det. Men varför inte passa på att
skrivit några rader här när man väll tar sig an det.
·
Har haft världens underbaraste praktik under 7 veckors tid nu, och har sista dagen där
imorgon och det känns faktiskt riktigt trist att man inte kommer att komma dit på mornarna
som man blivit van, menmen får se det från den positiva sidan, har haft grymma 7 veckor
och jag älskar verkligen praktikplatsen jag haft! Och att få komma tillbaks till skolan känns
väll på ett sätt helt okey ändå, få träffa alla igen, va ändå 2 månader sen man såg vissa av
dem iallafall, och shit jag glömde nästan,
·
DEN 12 SMÄLLER DET!
STUDENTEEEN!
·
Studentmössa - check 
Klänningen - check  
Smycken - check 
Skorna - check 
·


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0