Typ rubrik...

Har ingen stor lust att skriva nått egentligen och vet heller inte varför jag ändå gör det..
Helgen har spenderas nere i Övik hos min kära mor, vart en lugn helg.
Igår/Söndag så får jag åter hemöver, eller ja, till Häggnäs till Joakims föräldrar,
och idag har man hunnit varit till tandplågarn också, alltid lika trevligt, naee.
·
Folk säger att man ska gå efter magkänslan och jag vet inte vars jag har dig,
att kunna lita på nån till max är ett stort steg och folk säger att, ja d e klart du kan lita på mig!
- hur faan ska man veta det om folk svikit en förut och det har kommit fram på andra vägar?
Känslan skrämmer mig och jag ska vara på min vakt, och jag nämner inget namn vem det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0