Blire bra ellerrr

Ska färga håret i veckan för nu ser det ut ungefär typ som hej kom å hjälp mä,
så ja, de behövs! De blir mörkbrunt, frågan är bara det att jag vet inte om jag ska ha
bara mörkbrunt som det blir eller om jag sedan skall slänga in några ljusa slingor i de
också, beslutsångest - jajohej, aja huvudsaken de e mörkt å int blont för de pass jag
int i, även fast mitt naturliga är i princip jätte jätte ljust, men har man varit mörkhårig
i flera års tid så blir man som van och bara av att ha ljusbrunt känns för ljust,
så mörkt blire!
·
Och segt går tiden idag också, typ halv fyra, känns som att den iaf sku kunna vara vid
halv sex. Vart en snabb sväng t nmaling på marknaden och snabbt tillbaks, usch,
inget ställe man saknar detdär inte, ångest.
·
Ne slänga in en tvätt och packa ihop lite grejer kanske.
·
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0