Syskonkärlek....



jag älskar dig min bror, du är den bästa människan jag känner,
varje gång vi pratar, varje gång vi ses så blir jag stolt över att du är min bror,
jag kan inte ens tänka hur mitt liv skulle vara utan dig, du har stöttat mig
igenom svåra tider när man mått dåligt, du finns alltid där dygnet runt,
jag hade önskat att man hade ännu mer tid själv med dig, den tiden är bland
den dyrbaraste, syskontid, och vad som än händer så kommer jag finnas där
för dig när du behöver mig, det ska du veta, vad hade jag gjort utan dig?
jag hoppas att du mår bra och du vet att ingen är som du, min älskade storebror.
·
låten berör och får en att tänka efter,
är rädd om dina syskon, man vet aldrig vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0