24 sep

Shue! :)
Fredag, så galet skönt!
Helgen kommer nog bli väldigt lugn och sansad, inte mycket alls
planerat förutom lilla Olivers dop på Lördag! Kommer bli trevligt.
Denna kväll kommer bli otroligt lugn för att vara en Fredagkväll?
iallafall vad vi vet och "har planerat", blir bara myskväll hemma
i lägenheten med tacos och grejer, härligt härligt! :)
•Det kommer bli bildbomb efter helgen på allt och ingenting,
haha nej men jag ska vara aktiv med kameran nu,
när jag äntligen fått den! ;)
·
Men nu måste jag kila på lektion, hörs snart, puss!
·
Peace n' Love
·
Mina gummor är sötast!



Kommentarer
Postat av: Nicole

Hiihihi :DD <3

2010-09-24 @ 10:21:17
URL: http://nickedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0