23 jun

Godmorgon eller rättare sagt Goddag? :)
-
Idag händer inte mycket, vaknade vid 10.00 tiden ungefär - så har inte hunnit gjort
nå i princip, Joakim jobbar, jag ska snart till Vera och hjälpa till med hästen,
imorgon så ska jag förbi min gamla ridlärare Renée för att hämta massa grejer osv,
och sen Fredag är det ju typ Midsommar - eller är det på Lördag? Haha jag har noll koll.
Iallafall, vad som händer på Midsommar är inte heller riktigt klart men, kanske blir
det att vi är med Jenny o Flisan och ett par fler, på Norrbyskär på dagen osv,
sen ser vi vad som händer - Eller så far vi eventuellt till Norrfors och är där, eller yttligare
ett förslag är att fara ner till Örnsköldsvik och vara där med Mamz osv.
Men jag vet inte riktigt än, vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0