13 jul

Shululu godmorgon, =)
·
Inte mycket till sömn inatt inte, nope!
Annars är morgonen fantastisk om man bortsker ifrån att jag känner mig
jävligt trött och slö i huvudet, sliten som fan och halv död, annars är allt okey!
När jag gick ner och skulle kolla temperaturen ute, och då var klockan halv sju,
då var det redan 22 grader varmt, mhmm häärligt!
Aja nej men nu ska jag försöka pallra mig ner, Kicki är iallafall vaken nu och
Albin klev just precis upp nu såg jag, så jag ska göra mig iordning sen gå ner,
känner sig inte speciellt dyng läcker nu precis, menmen nog ska vi få ordning på allt minsan!
-
Såhär "snygg" är man då på morgonen, se å njut^^ haha.
Haha nej men gud, bara för att ni ska se och förstå hur slitet det känns just nu.
Inte snygg - tack jag vet!


Kommentarer
Postat av: Am

NEGER <3

2010-07-13 @ 22:23:58
URL: http://amandas.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0