7 dec

Tja blubben!

Har inte kunna skrivit något i helgen som ni märkt =(
Menmen de är faktiskt skönt att slippa datorn nå dagar ibland måste jag erkänna!
Iallafall så i helgen vad har hänt dårå? - Jo, en hel del ;)
Ne men, jag har varit hos Joakim hela helgen (som vanligt typ.)
Och egentligen har vi inte gjort så mycket speciellt, i fredags så var vi bara
hemma och tog det lugnt osv, i lördags så på kvällskvisten så for vi och
badade på badhuset Jag, Jocke, Mamma Annika, Pappa Jörgen, Jenny & lilla Felicia, jätte myyys
och igår då, söndags så hände det inte mkt, elr jo vi var uppe i Skellefteå och hämtade en bil.

Men iallafall så ska jag & Amanda gå på lunch nu så vi hörs sen ikv, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0