Let's keep it rocking til daylight.

Tanken har slagit mig nu när jag ändå inte har allt för mycket att göra hela dagarna, att ta tag i min blogg igen, vilket jag vet att jag sagt ett x antal gånger förut också men ja jag ska återigen göra ett tappert försök jaoo! 
 
Just nu så stör jag mig bara på att folk är helt lyriska över den lilla såkallade snön som kommit och dom tror på fullaste allvar att den kommer stanna kvar, ge mig banne på att de gör den icket, och det är alltid lika roligt varje gång när första snön kommit, också loggar man in på facebook. - Och var och varannan människa har skrivit att det snöar, precis som att dom tror att alla andra inte har egna ögon å se med? Haha nästan som att det är som ett gäng turister som kommer till sverige som alltid skåda detta vita fluff någongång, samma sak varje år ju, tur folk är gulliga iallafall! Nä nu ska jag sätta mig och skriva och pilla på lite dokument etc, puss pådé! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0