För jag har tagit studenten, fyfaan vad jag är bra!

Ja vad ska man säga, det är väll nu livet börjar på riktigt! För JAG HAR TAGIT STUDENTEN, fan vad jag är bra! Kan säga en grej att det var bland den allra bästa underjävlabaraste dagen i mitt liv! Dagen började tidigt som fan men underbart med dom underbaraste människorna, sen var det dags för studentfotografering med klassen, sen träff i klassrummet sen till aulan för rektorstal och grejer, sen fick vi betygen och sen kom the big moment,. Kan säga att känslan när man började tåga ut från skolan och mot allt folk, familj och vänner som stod och väntade på en var underbar! Pirrit i magen, så mycket känslor som snurrade runt i huvudet på en, att man faktiskt inser att dom här 3 åren faktiskt är slut nu, och om jag kommer sakna alla - JA, det kommer jag! Och jag vill tacka alla som var med och gjorde min student så oerhört bra och minnesvärd, och inte minst TACK KLASSEN FÖR ALLT och än är det inte över, vi kommer styra ihop nå helvete snart! Puss å puss å ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0