Allting kommer bli bra tillslut om jag bara låter allting va...

Så mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu, hur mycket som helst i skolan känns det som
och jag orkar inte mer vill bara gå ut nu, men tanken på att vintern är påväg och att jullovet
kommer snart underlättar känslan litegran iallafall. Sen hatar jag just denhär tiden precis
innan snön kommer, allt är så fruktansvärt grått och trist, man känner sig mycket tröttare om
dagarna och på sämre humör för det är så lite ljust och bara mörkt hela tiden - snö elr sol tack!

Iallafall så är lägenheten nu äntligen nytapetserad och fin, kändes grymt skönt att få allt sådant
bortgjort innan jul. Ny TV vart också inhandlat av min kära pojkvän, vart riktigt bra där.

Nu ska jag skriva ett manus som skal vara klar på fredag.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0