12 sep

Ja jag verkar aldrig ska tänkas bli frisk, halsen tar död på mig,

huvudet sprängs snart känns det som, ont i hela kroppen, trött...

Har därefter inte ens haft orken till att ens sätta igång datorn,

bara velat ligga och kurrera sig så gott de kunnat gå.. Men men

har inte riktigt fungerat det heller. Iallafall så har helgen bestått

av att varit ner till;

Mammz - Fredag till Lördag kväll, Sen Häggnäs Lördag kväll till nu.

Nyss kommit tillbaks efter en Sprint i Vännäs, det var tävling Far mot Son...

Hur gick det tror ni? - Det får ni höra senare! ;)

Nu måste jag lägga mig och vila lite, hela min värld snurrar just nu känns det som, hörs!

·

/Peace n' Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad trevligt hittat tillbaka till vararndra? :)

2010-09-12 @ 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0