13 maj

Nu börjar dagen/kvällen lida mot sitt slut, ska upp hyfsad tid imorgon
så jag hinner duscha osv innan jag ska till Joakim.
Nyss avslutat ett 1½ timmes samtal med Hjärtat, han hade så tråkigt, stackarn!♥
·
Menmen, dagens göra har varit i princip allt som jag skrev tidigare.
·
Nu ikväll så var vi ute å körde, Jag, Bror, Emma, Madde, Albin & Elias.
Madde, Andreas, Albin och Elias körde/åkte bil, Emma-Moppe & Jag-Moppe.
Småkillarna körde lill4hjulingen där ett tag på slutet också, fått igång den idag så!
Måste erkänna att jag tvärkörde jag också en snabbis, den är förjävla rolig den lilla!
Men det enda var ju då helt enkelt att de verkligen spöregnade! Så, ja -
man var ju som rejält dyngsur när man kom in, haha he rann ba borta kläa!
Men nu ska jag ta å göra mig iordning för sängen,
G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0