12 maj

Jao, jag vet att jag är dålig på att upptadera,
men det har varit så grymt mycket att göra i skolan nu!
De har varit prov hit och dit, Nationella flera stycken, läxor, ja ojojoj,
SKÖNT att det är SOMMARLOV nu snart, så grymt härligt!
Sommar och sol & bad, underbart folk!
Denna sommar kommer nog bli jäkligt skön ändå, kommer bli jobbig också med tanke på allt
som kommer att hända nu i början av lovet, dvs flytten och allt..
Sen så sög det ju att jag inte fick mitt sommarjobb som jag hade sökt, buhuu. DET SÖG!
Menmen kommer iallafall att ha ett litet slags sommarjobb, och det är att klippa fotbollsplanen
hemma i Norrfors, vilket faktiskt är ganska värt ändå, får ju iaf 150kr för varje gång. (50kr/tim)
Men kanske eventuellt också kan få på kyrkan hemma i Norrfors också om jag har tur,
Pappa sa att han skulle försöka söka till mig där också.. Så vi får se vad som händer! ;)

Ledigheten: Vad händer på idag/torsdag/fredag?
- Ska hem till Norrfors!♥
Hälsa på mina små älsklingar, Tyzon och Poppe,
hälsa på Farmor och Farfar.
PLUGGA! - måste verkligen.
Sova, sova, sova & sova.
Fota, fota & fota. Ja, hör och häpna jag har fått igång mitt fotande igen♥

Helgen: Vad händer i helgen?
- Hundvakt med Joakim.
Annika och Jörgen skulle tydligen bort någonstans i helgen,
så då tänkte jag fara till Jocke och hjälpa honom så han slipper vara själv med
7 valpar o 5 vuxna hundar. Fast jag tror A & J tar med sig nå/några.
Menmen sen ser vi vad som händer, kommer att höra av mig senare/ikväll!
·
·
·
Ha de' awesome! ♥
Kysshey!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0