4 feb

Godmorgon, eller ja, Godeftermiddag kanske jag ska säga?

Ja iallafall, känner mig fortfarande inte alls särskilt frisk,
nyss kollat febern, hade feber nu också ;'( buhuu, jag orkar inteee!
Less på att bara ligga i sängen, man orkar inte göra nånting alls,
har iallafall orkat ta på mig nå riktiga kläder idag istället för min "pyjamas-kläder"
som jag gått runt och myst på med för att jag inte haft orken att ta på mig nå mer
"riktiga kläder". Iallafall så dagens sysslor lär inte bli nått speciellt,
ta det lugnt och krya på mig, LESS på att va sjuk nuu.

Kysshey!


Kommentarer
Postat av: nicole

Då har du varit hemma den här veckan typ?

du är inte på praon?

2010-02-04 @ 15:47:32
URL: http://nicoleem.blogg.se/
Postat av: fridaA

jag har varit där i måndags, sen har jag inte kunnat vare där...

2010-02-04 @ 16:31:53
URL: http://fraiijdiie.blogg.se/
Postat av: hubbbabubbahubbhubb

chewwchewww, tja söt! :)

2010-02-06 @ 13:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0