23 dec

23 december, hmm julafton imorgon? Jo, tydligen, dom säger ju det så.

Julstämning? nja, inte direkt. Att jag klädde granen igår var väll de enda

som fick en att känna en liten knutta jul i alla fall. Men egentligen, jag är inte

så speciellt brydd om det heller, allt sådant var så mycket roligare när man

var liten. Det som är bäst med julen nu är gemenskapen med familjen och

diverse nära & kära, eller hur?. Det enda jag har kvar att göra nu är att slå in

yttligare julklappar som är kvar, sen göra ordning lite i mitt rum och bara

ha allmänt mysigt med mig själv helt enkelt, får ju vara utan Joakim den här

julen just på julafton, men vi ses de andra juldagarna, så det är ingen större fara.

23 december, hmm julafton imorgon? Jo, tydligen, dom säger ju det så.
Julstämning? nja, inte direkt. Att jag klädde granen igår var väll de enda
som fick en att känna en liten knutta jul i alla fall. Men egentligen, jag är inte
så speciellt brydd om det heller, allt sådant var så mycket roligare när man
var liten. Det som är bäst med julen nu är gemenskapen med familjen och
diverse nära & kära, eller hur?. Det enda jag har kvar att göra nu är att slå in
yttligare julklappar som är kvar, sen göra ordning lite i mitt rum och bara
ha allmänt mysigt med mig själv helt enkelt, får ju vara utan Joakim den här
julen just på julafton, men vi ses de andra juldagarna, så det är ingen större fara.

·

Haha, ibland kan man vara sämre på att

försöka vara beredd när kamerajäveln tar kort


Kommentarer
Postat av: Nicole

Det var ett fint kort :)

2010-12-24 @ 00:17:37
URL: http://nickedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0