7 dec

Yeees, jag ska ta ett ryck och göra en skärpning och göra nån nytta här.

Jag tänker inte be om ursäkt om dålig uppdatering för min kära bror klagar

eller klagar och klagar gör han väll inte men, påpekar att det skriver jag ändå hele tin och

det gör ändå ingen skillnad för jag uppdaterar ändå inte varje dag o flera ggr per dag.

Menmen vad kan jag säga mer än att jag har int haft lust, och därefter inte haft nånting

att skriva om eller ha fått nån sorts inspiration ifrån heller. Men jag kan inte lova uppdatering

vaaarje dag och flera inlägg per dag, men jag ska göra det bästa av det allra bästa, typ.

Ni får hjälpa mig lite nu med tips om grejjer om vad jag ska göra av det här, bring it!



Kommentarer
Postat av: nicole

Du borde börja ju :)

Vi har inte träffats på länge nu juh.

2010-12-07 @ 17:11:19
URL: http://nickedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0