25 dec

Då var julen över, fast det beror ju på hur man ser det, mellandagarna är ju kvar också.

Själv så blir det cirka 5 olika små julafton's för mig sammanlagt med alla man skall till osv.

Men hur som helst, hade ni en bra julafton igår då? :)

Jag tänkte slänga in ett inlägg, men jag hann faktiskt inte, var fullt upp hela tiden.

Jag är i alla fall super nöjd över hur min gårdag var, underbart folk, god mat,

god stämning, fina klappar och allt vad man kan begära, lovely.

Idag så ser inte min dag ut att vara något mer än, ingenting? Vet inte alls vad jag ska göra.

Städa, bara för att? Nja lät inte det roligaste, och Anthe jobbar hela dagen till halv elva ikväll

typ, så det känns tråkigt det också, men Pappa är hemma idag och Kicki, det är skönt att Papz

är hemma nu hela dagar ibland, särskilt när man så sällan är hemma hos honom, att bara få

känna att ens Pappa är i närheten, är en jävla stor trygghet för mig, det är ju ens Pappa, och

det kommer han ju alltid att vara, vad som än händer, ibland tror jag att många glömmer bort

att verkligen inse hur jäkla bra ens familj är, jag menar dom är ju alltid där, kompisar osv kan

man förlora, men familjen kan man inte förlora, i alla fall inte på samma sätt, dead or alive.


Saknar min Joakim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0