8 sep

Yesss, sitter hemma, nyss ätit å druckit kaffe.
Fixat nytt på bloggen osv!
Idag har jag egentligen i princip inte gjort nått alls,
vad har ni gjort då? :) vad händer ikv?
•Har haft världens sämsta upptadering med bloggen
nu den senaste tiden, men jag har anledningar,
har varit mycket med skolan och sånt som
har varit uppe i skallen på mig, plus då en massa
annat, så bloggen har jag varit frånvarande ifrån
ett rätt bra tag, menmen ska som sagt verkligen försöka
bättra mig på den biten också!

•Fått frågor om att folk vill att jag skall göra videoinlägg,
men jag vet inte riktigt, känns som att de inte direkt är
riktigt min grej om jag säger så, menmen vi ser väll,
man vet aldrig vad som händer i framtiden! ;)
Ni får hålla ögonen öppna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0