8 oct

Sååja, ny har man gjort av med ännu mer pengar, känns skönt (a)
låter kanske knepigt att jag tycker det är skönt att göra av med
pengar men när de är saker man vill ha och behöver så känns det
ju ändå bra att man köper det då - eller hur? De tycker iallafall jag.
Klickade hem en del läckra grejer från Nelly.com, passade även
speciellt på idag när det var 100kr rabatt när man handlade över
500 kr så, det va ju värt det! Och sen så alla som handlar där
just idag får en egen Goodiebag från Sofies Mode, och vem vill inte
ha det? alldeles gratis inpå bara sådär? :) inte illa.
Iallafall, det jag köpte där idag blev allafall 3 olika saker, men vad får
ni veta sen när jag fått dom ;) vill inte säga det nu så att nån köper samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0