6 oct

Någon som..
Förstår dig: Jocke, Emelie, Amanda, mig själv.
Du saknar: min bror.
Du längtar efter: Kärleken
Du hatar: Hatar är ett starkt ord

Vem..
Kramade dig senast: Dan
Pussade dig senast: My love
Ringde dig senast: Fredrik
Ringde du senast: Mamz
Var hemma hos dig/er senast: Joni?
Var du hemma hos senast: My love

Har du..
Några kärleksproblem: Nope
Ätit något idag: Jag tror de
Pratat med någon idag: Ja.
Gråtit idag: Nej.
Skrattat idag: Aa som ett as!

Jag..
Är singel: Noo
Vill ha: Sömn
Är rädd för att bli övergiven: Ibland
Svär ofta: Nej fan
Sjunger i duschen: Yeah, ne men de händer
Är en morgonperson: Ööh, ne.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Ofc, har ingen ens så.
Skrattar åt mina egna skämt: Ibland -.-
Vill ha barn: Senare, ej nu
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: Maybe baby

Har du..
Glasögon/linser: Yepp
Piercingar: Yes
Pojk/flickvän: Yeah
Jobb: Neoo
Färgat håret: Jao.
Bra självförtroende: Jao
Varit kär: Är kär
Dumpat någon: Mm
Gjort något olagligt: Tyvärr.
Somnat i skolan: Hehe yes
Brutit ett ben: Jao
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Ohja
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: Faktiskt
Smugit ut utan lov: Yes
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Yao
En hemlighet som ingen vet: Yepp
Sovit en hel dag: Oja
Somnat gråtande: Jo..

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln: He e väll ett måste, tyvärr?
Ha ångest: Jo de händer ju.
Drömma mardrömmar: Tyvärr, ibland.
Klä dig i svart: Nja ibland
Hata folk: Som sagt, hata är ett starkt ord
Lita på folk: Litar bara på dom allra närmaste.

Sista person som..
Sov i din säng: Me, myself and I
Fick dig att gråta: Mig sjäv
Skrek på dig: Minns inte
Du fick sms från: Robban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0