20 nov

Tjenna tjenna fän! =)

♥ H . E . L . G ! ! !
Yeesss, skööönt! - säger då bara jag.
Denna vecka har varit baara dryg och jobbig
och allmänt gått mig på nerverna. `-.-´

Menmen iallafall, så •Vad händer i helgen?
- Jo, de blir Övik till Mamz ♥
och älsklingsälsklings Joakim ska också med!
Och vi far idag efter skolan när jag har slutat,
för Mr.Snygg han slutade ju kl 11.00 så, (fuskiigt)

Och jag peppar Lördag nå så jääkulskt!
IKEA!!! Naaajs, ska köpa lite grejer som behövs osv,
ska även handla lite fler julklappar då också

Och jag och Amanda var ambassadörer idag igen,
och det var kul...(hosthost,: drygt!).
Menmen iallafall vi var trevliga och söta som vanligt som vi alltid är ändå iallafall :)

Pusssshey ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline - this is why I'm hot ;)

Besök gärna min blogg :)

2009-11-20 @ 13:21:20
URL: http://wannabethem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0