18 nov

Gårdagen var mys!
Dagen började mkt bra, för jag kom faktiskt i tid till skolan!
(händer inte ofta på mornarna)
Som jag sagt tidigare i veckan här på¨bloggen,
så är det denna vecka som alla små 9:or är runt och kollar på
Gymnasieskolor och programm dom är intresserade av osv.
Och ambassadörer för HP Programmet är ju min klass
(HP Programmet = Handels och Administrations programmet.)

Sen när min skoldag var schluut, så drog jag ner
på stan en sväng för att möta upp Älskling och Em
sen så gick vi på Mias och åt, sen satt vi där ett
bra tag och bara pratade och chillade, för att Emelie
var modell igår och då skulle hon inte vara på Studio88
förens vid 18.30, och när vi egentligen hade ätit klart
så var kl kanske kring 16.20. Så vi satt kvar där ett
tag och var social så hon inte behövde sitta själv i flera
timmar och vänta och ingenting göra. :)

Sen gick jag och Joakim in på stan ett tag, försökte
hitta ett par nya skor till Joakim, och det gjorde vi!
Ett par riktigt snygga, och sen när vi skulle betala så
märkte vi att då vare hela 50% rea på dom, så de
blev rätt billigt också! Och han blev nöjd så då äre bra.
Sen så efter ett tag på stan, så for vi hem, tog det bara
lugnt resten av kvällen och myste :)

Såhär vacker var Emelie Persson igår:



Och dom andra 2 modellerna också, Emelie i mitten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0