babes

Några frågor jag fått:

•Frågor om Smink/Hudvård:

Vad använder du för hudvård?/hudkräm/ansiktskräm?
-
Till ansiktet använder jag en dagkräm från TheBodyShop, Aloe soothing Day cream. Ca 200-250 kr.
Och till kroppen brukar jag variera, men just nu använder jag en som också är från BodyShop,
Coconut Body butter för Normal/Dry skin. Luktar underbart med en fräsh kokos doft. Ca 195 kr.

Vilket brunpuder?:)
-Använder ett från FACE Stockholm, Bronzer 3 Capri.
Vet inte riktigt priset faktiskt, fick det av min moster.
Men kan tippa på ca 200-250 kr.

Jag såg en bild på dig på apberget när man såg dina ögon väldigt nära å bra, guuud vad jag ÄLSKAR dina ögon och ögonfransar, vilken mascara använder du?:]
-Jasså, tackar så mkt. Använder en från Maybelline, Volume Express.
Ger riktigt långa, fylliga med riklig volym till dina fransar. Kan rekommendera den! Ca 195 kr.

Böjer du dina fransar eller?
-Nej det gör jag inte. Har en fransböjare men har i princip aldrig använt aldrig den. Har rätt böjda fransar själv.

Kan inte du tipsa om nån bra ansiktsmask som man kan blanda ihop själv? :P
-Jo de kan jag väll. Har du torr hud, mosa en halv banan noga och lägg det på ansiktet,
låt dra cirka 5-15 min, tvätta av med ljummet vatten
Har du finnig/acne hud, mosa en halv avocado och en halv tesked tandkräm och blanda ihop.
Lägg på ansiktet, 10-20 min, tvätta bort med ljummet vatten. Smörj sedan in ansiktet med en fuktgivande kräm.

Övriga Frågor:

Hur lång äru?;)
-1.60

Måste bara få säga att du och din pojkvän passar ur bra tsm! Såg en bild på er två tsm:) Ni är verkligen dunder fina tsm :) Hur länge har ni hållit ihop nu? :D
-Åh tack så hemskt mycket! :) Snart 5 månader, den 27 juli är det 5 månader.

Vilken skola gåru gymnasie på?
-Lilja.

Har du en egen lägenhet?
-Nej det har jag inte.

Hur många piercingar/"hål" har du?(a)
-Jadu, 5.


De va några frågor jag fått, skriv gärna fler! De är bara roligt och intressant att svara. :)
Btw, så har jag än en gång ej upptaderat på några dagar, men har varit borta 8 dagar nu och har ej haft någon riktig tid med bloggen då, så om det nu är nån som stört sig på det så ber jag om ursäkt, menmen som jag skrev i ett tidigare inlägg så blir det mindre skrivande på bloggen nu under sommaren med tanke på att man är mer ute och umgås mer med nära&kära osv annat. Men försöker slinka in med nått inlägg nu å då, bara för att "hålla igång".

Hané super, pusshej!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0