10 jul

Jag minns när jag var liten, jag minns det som igår.
Man brydde sig varken om kläder eller hår.
Man klaga på maten, man klaga på allt.
Man gjorde bara saker man tyckte var ballt.
Men nu är man äldre och fattar lite mer.
Man tänker lite annat på saker som sker.
Man längtar tillbaka på tiden som var,
när man var liten då tiden var underbar.
Jag minns när jag var liten, man ville bli polis.
Allt var så mycket bättre på alla sätt och vis.
Sen började man skolan, man tyckte det var kul.
Man trodde aldrig att det skulle bli så mycket strul.
Man sitter här och tänker på hur bra man hade då.
Man hade ingen aning om hur det skulle gå.
Och om man nu var liten, tänk så bra allt skulle va.
Att vara liten det vill man vara varje dag.
Jag minns när jag var liten, jag minns det som igår. Man brydde sig varken om kläder eller hår.
Man klaga på maten, man klaga på allt. Man gjorde bara saker man tyckte var ballt.
Men nu är man äldre och fattar lite mer. Man tänker lite annat på saker som sker.
Man längtar tillbaka på tiden som var, när man var liten då tiden var underbar.
Jag minns när jag var liten, man ville bli polis. Allt var så mycket bättre på alla sätt och vis.
Sen började man skolan, man tyckte det var kul.
Man trodde aldrig att det skulle bli så mycket strul.
Man sitter här och tänker på hur bra man hade då.
Man hade ingen aning om hur det skulle gå.
Och om man nu var liten, tänk så bra allt skulle va. Att vara liten det vill man vara varje dag...
·


Kommentarer
Postat av: johanna

finaste! <3

2011-07-10 @ 22:40:08
URL: http://emmajohaannaa.blogg.se/
Postat av: Rooob

inta ful, SNYGG!

2011-07-12 @ 03:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0