30 jan

 

 

Jaha då vare bloggjäveln igen då, ne okey så hemskt äre väll inte men.
Folk som tjatar på en att man ska skriva och att dom tydligen saknar den,
vilket jag inte förstår för jag tycker själv att min blogg kanske är den tråkigaste
som existerar. Menmen, ska väll i alla fall försöka göre de beste av de meste.
En grej som jag tänkte ta mig tid att svara på är vad jag lyssn på för musik,
och favoritlåt? Jag menar, HUR SVÅRT ÄR INTE DET ATT SVARA PÅ?!
Men här är i alla fall en lista där allt mellan himmel och jord finns,
finns en massa skit som jag inte lyssnar på överhuvudtaget,
saknas också en massa good stuff som jag inte ens lagt in.

Jaha då vare bloggjäveln igen då, ne okey så hemskt äre väll inte men.

Folk som tjatar på en att man ska skriva och att dom tydligen saknar den,

vilket jag inte förstår för jag tycker själv att min blogg kanske är den tråkigaste

som existerar. Menmen, ska väll i alla fall försöka göre de beste av de meste.

 

En grej som jag tänkte ta mig tid att svara på är vad jag lyssn på för musik,

och favoritlåt? Jag menar, HUR SVÅRT ÄR INTE DET ATT SVARA PÅ?!

Men här är i alla fall en lista där allt mellan himmel och jord finns,

finns en massa skit som jag inte lyssnar på överhuvudtaget,

saknas också en massa good stuff som jag inte ens lagt in.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0