Jag kommer aldrig att säga aldrig, jag kommer ge allt jag har.

Det finns så mycket man vill och vill ha i denna värld.
Och jag vet att är det något som du verkligen vill och vill ha så går det,
det gäller bara att kämpa för det. Ingen ska få stå i din väg, gå din egen väg, inte nån annans.

Jag kan finna miljoner sätt att säga att jag älskar dig.
Att känna sig älskad utav dig är det bästa känslan i världen, och under alla år så har alla
känslor inte gjort annat än att bara vuxit och och blivit starkare. Jag tror inte att du verkligen
förstår hur mycket du har gjort för mig och hur mycket bättre du har gjort mitt liv till.
Bara att få se dig, att få vakna upp bredvid dig, det gör min dag. Att få se dig le och skratta det
värmer mitt hjärta. Att få vara med dig, får mig att må så jävla bra. Att älska dig är det bästa.
·

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3 bästaste & älskade Frida <3 idag är det en riktig skit dag men ditt inlägg fick mig att tänka till. Älskar dig puss

2011-12-20 @ 15:32:50
URL: http://jennynpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0