28 sep

Shululu! :)
Sitter på skolan och är verkligen hur galet trött som helst, vill bara hem och sova
igen! Men icke de icke, här är man duktig och sliter om dagarna i skolan medans många
andra bara ligger hemma om dagarna och latar sig! ;) haha nej men skämt åtsido.
Och idag så fyller min älskade bästa vän år, Grattis gummsan! Äntligen 17 va? ;)
Och igår så fyllde Nixy år, Grattis till honom också i efterskott! - 19 år!
• Min vecka är ju världens trevligaste tror jag, när det gäller plugg..
- 1 Matteprov igår
- 1 Matteprov på Onsdag
- Information & Layout provOnsdag
- 1 Småföretagande A prov på Torsdag -
· Fasiken vad trevligt, right? :)

Och ja, min header är snart klar, saknas bara nån bild till.
-
Men nu måste jag sätta igång och jobba.. Hörs, puss!
·
Peace n' Love
·
Nicole Sallinen Park, Grattis igen!



Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack gumman! :)

2010-09-28 @ 09:22:18
URL: http://nickedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0