21 sep

Hey!- igen.
Förlåt den dåliga uppdateringen men jag har helt enkelt inte haft tid! eller internet.
Har varit så galet mycket nu på senaste tiden med flytten och alltihopa..
Men iallafall så NU är allt klart och flyttat, eller inte riktigt allt än men, det mesta!
Det enda som man behöver mest just nu som man inte har är min TV och Internet
i lägenheten! Det är jäkligt jobbigt utan dom två påhitten som i sin del är dom två
sociala sakerna som håller en vid liv många gånger, det ända man kunnat göra nu
dom två nätterna jag varit där är att sitta rätt upp och ner och inte göra nånting.
Men men, idag så ska iallafall Kicki komma och hjälpa mig och sätta upp några
gardiner osv sådant. Sen så tror jag eventuellt att Pappa skulle ta med sig ett
vardagsrumsbord till mig också. Så jag har nånstans att sitta och plugga lite bekvämt! ;)
Inte så fruktansvärt jätte roligt att sitta inne i köket och plugga, tycker iallafall jag!
TV och Internet lär jag få i veckan nån gång också förhoppningsvis, men nu de första
dagarna så har jag ju bara tillgång till Internet när jag är i skolan, så blir väll bara
bloggande när jag är här då. Men det får man leva med, tycker det är tråkigt faktiskt
att man inte kan skriva av sig det lilla man har att säga ibland, menmen, det får bli
längre inlägg när jag bloggar på dagarna istället! ;)
Men nu måste jag fortsätta mig in i skolarbetets-värld, kill me, seeyaa!
·
Peace n' Love.
·


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0