8 nov/9 nov

Jo hör och häpna, men datorn har inte varit min bästa vän den senaste tiden så.

Måste erkänna att jag har haft vettigare saker för mig, och nu idag Måndag så började

jag ju min APU period så nu jobbar jag 6 veckor framöver, ingen skola för mig inte!

Första dagen var helt okey, tror nog att Jenny kommer att vara hyfsat less på mig efter

alla 6 veckor ;) haha eller hur vare? ;) ne nog ska det gå bra alltid. Trivs riktigt bra.

Men nu ska jag vara lite mer social med min underbaraste, sova låter som en bra idé?

·

Låten är underbar på gitarr och jag älskade den förr,

texten är lovely, gulligt barnslig men fan så bra fortfarande!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Klagar inte (:

Bara berättar :)

2010-11-09 @ 19:29:24
URL: http://nickedoll.blogg.se/
Postat av: jenny

det tror inte jag ;) dig kan man inte bli less på ;) vi ses på torsdag.. pussssss

2010-11-09 @ 20:47:51
URL: http://jennynpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0