29 maj


H
alo alla fina.
·
Då var det den omtyckta helgen igen, mycket skönt säger jag iallafall.
Bara en vecka kvar i skolan nu sammanlagt, känns riktigt bra!
Men guu så jä*la snabbt 1;an har gått nu, och med tanke på att många andra
säger att 2;an går snabbare och 3;an hinner du knappt med, så känns det
faktiskt helt okej, tror faktiskt det är så, och med tanke nu då på att jag tycker
att 1; gått ruskigt snabbt, så tror jag att 2;an inte kommer bli något problem
på den fronten iallafall!
·
Just nu så sitter jag bara uppe i Joakims säng och snyftar lite för mig själv,
- och ja, jag är ledsen, eller, halv ledsen för en liten sak, så de känns lite trist.
Min favorit av valpisarna fick sitt nya hem idag, och idag när dom nu skulle komma
och hämna henne - så blev det jobbigt, de är helt galet hur fort man kan fästa
sig vid en sån liten varelse, men ack så lätt det går, och idag när jag fick hålla i henne
och "säga hejdå" osv så kände jag verkligen att det var som att hon förstod att jag
var ledsen, hon lutade sitt lilla huvud över min axel och var helt lugn hur länge
som helst och nästan halvsov lite smått, sen när Jocke tog ner hon för att då
skulle dom som köpt henne fara hem med hon, vart den ännu jobbigare,
att se hennes underbart gulliga ansikte titta på en över Jockes axel när han
går nedför trappen med henne..
·
Hon var och är fortfarande väldigt speciell för mig...
och den kommer du alltid att vara, Jonna.




Kommentarer
Postat av: Nicole

=(

2010-05-30 @ 13:25:39
Postat av: Amanda´s Blogg

ååå vilken sööt :(

2010-05-31 @ 17:36:30
URL: http://amandaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0