26 mar

Shululu =)

Hemma efter skolan, SKÖNT! - Ska nu packa, sminka mig, sen far vi!
HEM! HOME TO HEAVEN, AS I WOULD LIKE TO NAME IT! :)

Och då sen nästa vecka efter helgen, så går vi bara egentligen 2 och ½ dag till, sen äre lov! ♥
För vi har tema-dag på Onsdag - "Kärleksdag" så då går vi som bara halv dag :)
AWESOME tycker jag iallafall!
Och i helgen så ska Papz försöka fixa min laddare till min såkallade bloggdator så att jag
ÄNTLIGEN kan lägga in ALLA KORT som jag har på min kamera nu, ända sen det var Sportlov
så har jag massor med kort därifrån som ska in på datorn, så det taggar jag! ;)

Menmen, iallafall, NU MÅSTE JAG PACKA, men -
Jag skriver mer sedan, när jag har vi har kommit fram.

Peace n' love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0