15 jul

Sol, sol, soool - Love it!
Kom precis nyss in, låg ett tag i solen, härligt härligt!
Idag händer inte mycket, klev upp 06.00 ungefär och gick och duschade,
åt frukost, gick ut i solen - det var 35 grader då så tidigt på morgon! Lovely :)
Låg väll ute kanske nån timma ungefär, fan inte pallar man mycket i stekande sol 35 grader!
gick in sen, la mig och vila- somnade såklart, vaknade av att telefon ringde vid tre,
gick ut igen- sola, och nu sitter jag här, så så intressant har min dag varit ännu^^
-
Btw - Vad är det för fel på Telias telefonnät?
Eller är det bara jag som har en jävuls maskin till mobil som bara inte vill göra som jag vill?
Kan då inte skicka sms eller ringa, men jag kan ta emot meddelanden och samtal.
Så nu vet nu det, Vill ni nånting så ring hellre, eftersom jag ej kan svara på sms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0