12 jul

I, oh I, cant go a minute without your love.
·
Nepp, ingen som prioriterar datorn framför underbart sommarväder och
underbara människor. Vad har hänt under dessa dagar? - A lot of fun!;
varit med Jenny mest hela dagarna, solat, badat, solat, solat & solat konstant typ?
Häärligt! Jajjemen, och nu är jag i Norrfors och tänkte bosätta mig här ett par dagar
och göra nån nytta kanske? Klippa fotbollsplan kanske, röja upp i mitt rum och fixa,
sola lite till - oja det skadar aldrig, ta mig ett dopp i älven eventuellt kanske?
Btw, så var Rix i Övik superbra och skitroligt, okey jag ska erkänna att vi hann i princip
inte se enda enda artist men vi hann i försig se Takida typ en minut av deras sista låt,
men det va inte värt, dom har man ju sett förr så det var som inget specifikt.
Men resten av kvällen och den andra dagen/kvällen var skit roliga också, ojojoj...
·
Men nu skiner solen, och vad sitter jag då här för?, Drar ut mig i solen och njut lite nu.
Borde ni också göra tycker jag, sitt inte inne och häcka framför datorerna, gör nå vett!
Pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0