19 jan

Denna dag, har varit både underbar men ändå skit jobbig..
När jag gick min trogna väg till skolan med musik i öronen så tänkte jag mycket på dig,
kommer bli jobbigt utan dig. Sen kom låten Beautiful - Chester See fram på telefon,
det kom en tår nedför kinden, tänkte på alla fina stunder vi haft, både helt oseriösa till
seriösa prat-stunder när man pratat om sina känslor, kärlek och livet i sin helhet.

I slutet av skoldagen så kände jag bara, - Nej, inte än, inte nu..
Ville inte se Amanda gå iväg efter man kramat om henne och sagt hejdå osv,
kände att det skulle bara vara jobbigt, och sen när det då var dags att göra det, så var det skit jobbigt!
Ville inte visa hur jäkla jobbigt jag egentligen tyckte det var, kan egentligen inte skriva hur otroligt
mycket jag kommer sakna denna människa alltså, hon är en sån vän alla borde ha,
finns där jämt, i vått och torrt, alltid uppåt, glad, hennes och min humor är världens bästa!
Vilka stunder vi har haft, finfina stunder säger jag bara!..

När vi då hade slutat och och jag hade kramat om henne och allt, sagt hejdå osv.
Att se hon gå iväg, DET VAR INGE ROLIGT ALLS! :'(
Klassen kommer kännas tom så inåt helvete utan henne, vem ska jag skratta åt med min sjuka humor?

Minns första dagen i 1:an, vi kände inte varan överhuvudtaget, men redan första dagen så
började vi prata med varandra, sen efter bara en vecka var det som att vi hade kännt varandra länge!
Kände verkligen att jag hade hittat en av världens underbaste vänner, en enkel männsika,
inga krångligheter. Minns när vi sa att "Hur i helvete kommer denna klass att se ut efter 3 år?"
Hahaa! Vilket vi då menade att vi har verkligen en bra klass, fina, härliga människor, roligt folk!

Men vad säger man? - ÄKTA VÄNSKAP VARAR FÖREVIGT.♥

Och inte kommer vi att mista kontakten för det här inte! Nejnejnej å åter NEJ! Icket inte.
Bara för att det nu har blivit såhär så menas inte det att vi inte kommer att träffas eller så,
vi träffas när du är här uppe i Umeå och hälsar på! På lov och helger!

Att jag skulle få en sådan underbar vän, trodde jag aldrig att jag skulle hitta, men det gjorde jag.
GULDVÄRD.♥





Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var verkligen jobbigt när allt var dags. Men det känns bra ändå. För jag vet att vi alltid kommer vara vänner och vi kommer inte glida från varandra, isåfall tvärtom vi kommer närmre varandra. Och du är världens bästaste kompis. Du finns alltid för en och jag älskar och kommer alltid att älska dig! för evigt bästa vän :)

2010-01-19 @ 21:05:01
URL: http://amandaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: nicole

jo, klassen kommer bli helt tyst :o

vem ska nu göra alla sjuka saker amanda gör? ;)

2010-01-19 @ 22:25:44
URL: http://nicoleem.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

men lilla du, amanda ska fan inte åka tillbaka till umeå nå mer, FATTARU DE?! höhhhhhhööööööhö öh

2010-01-20 @ 09:46:51
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: fraiijdiie

Det säger hon själv så fråga henne, tror hon vet bäst sj och inte du, fattar DU de? :)

2010-01-20 @ 11:40:50
URL: http://fraiijdiie.blogg.se/
Postat av: Nicole

Men lilla gumman :)

Nu är det så att, om du tror att Amanda verkligen tänker så, då tänker du F-E-L.

Puss <3

2010-01-20 @ 14:40:45
URL: http://nicoleem.blogg.se/
Postat av: johanna

men snälla lilla gumman, tror du verkligen att amanda vill vara med dig ist för att vara med oss? :)

2010-01-20 @ 14:43:05
URL: http://superjohaannaa.blogg.se/
Postat av: Emelie WickedTime

Amanda flyttade nog till ström för att få vara med er mer:)

Jo amanda kommer ju så klart åka tillbaka till Umeå, de förstår ju till och med jag(?). Jag ska ju följa med henne dit nån gång. Hoppas jag inte blir bemött av er med högafflar och facklor bara;)

Som ni säkert säger i Umeå; PEACE!

2010-01-21 @ 17:35:34
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Amanda´s blogg

Bry er inte i emelie, hon vet inte. :)

2010-01-27 @ 17:39:31
URL: http://amandaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0