14 jan

Nu blev ju allt genast mkt lättare..nej, inte bra nånstans,... Varför? varför i helvete? Pallar inte mista kontakten med en av dom man älskar mest och litar på och alltid har roligt med, hoppas du inser att det inte är nödvändigt, jag kmr inte klara skolan om inte du är där, du kmr alltid med dina härliga skämt och är alltid bara allmänt glad, du är en av de bästa, hoppas du läser det här, sen om de gör nån nytta,.vet jag inte, men vad kan göra åt saken, att sitta och vara ledsen löser ingenting, tårar löser för helvete inget alls, kom ihåg det människor...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Frida jag finns kvar ändå! du betyder jätte mycket för mig och jag vill verkligen komma hit på helgerna och träffa dig ofta! vi kommer ha lika mycket kontakt, och ingen splittsar för det här! Vi kommer absolut inte missta kontakten för det låter jag inte hända! <3

2010-01-14 @ 20:44:33
URL: http://amandaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0