26 feb

Tjiwhi! =)

Idag har jag varit i skolan, och jag kan i princip lova att detta lär ha varit
den mest värdelösaste skoldagn hitills, vi var 6 pers i klassen idag,
fattar ni? 6 pers endast! Iallafall, har haft världens jobbigaste huvudvärk hela jä*la dagen,
Så de har inte påverkat dagen till nå så mycket bättre precis.
Och nu sitter jag här hemma, helt själv, har absolut ingenting att göra,
ingen är hemma nu, alla har farit :(
Pappa for tidigare med lastbil hem till Norrfors, och Kicki, Brorsan och Emma
har tagit ena bilen och också farit till Norrfors, och Madde har farit till Marcus tror ja,
och Sofie far strax!
Såå, VAD SKA JAG GÖRA? - FINNS DET INGEN SOCIAL? :]

*
*
*

Peace n' love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0