13 feb

Godmorgon alla! =)

Klev nyss upp nästan, eller ja, jag har varit vaken sen tio ungefär,
men har bara legat och dragit mig från då tills nu, så skönt!
Dagens planer är nog, vara ute för det mesta,
I (L) VÄDRET!!
Gå till djuren och till my beloved grandmah and grandpah!
Ta massa bilder, ta fram min pärla och kööör lite, färga håret,
• kanske klippa lugg? - vad tycker ni?
Sen är det Melodifestivalen ikväll också, så det lär väll bli att se den
också skulle jag tro, men Papz, Kicki & Ante!
Fasst av det man har fått höra så är det ju tydligen ingen som är direkt
"favorit tippad" ikväll eller ens har fått nått bra betyg, menmen,
det är upp till en själv att avgöra ofc!



Peace n' love,
XoXo.

Kommentarer
Postat av: lina

jag saknar dig<3

2010-02-13 @ 14:32:41
Postat av: :)

Pussa Tyzon och Poppe från mig!

2010-02-13 @ 14:33:16
Postat av: winther..

Ta mycket fina snö och vinterbilder!

2010-02-13 @ 14:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0