4 aug

"JAG KÖRDE ÖVER DEN!"
·
Haha måste bara berätta vilken fail jag gjorde igår, skulle klippa fb-plan igår kväll,
efter jag hade klippt halva/1 timme ungefär - så ska jag ta upp telefonen och kolla vad
klockan var. Jaha och där var den inte i min tröjficka som den var sist, kollade i andra fickan
men där fanns inget mer än ett cigarettpaket och tändare, och i byxfickorna då? - Nejdå
ingenting alls. -PANIK- Tänkte direkt att fan den ha fallit ur fickan medans jag körde,
så vad gör man? Jo nog fan var det bara att ge sig ut på upptäcksvärd och leta mobiljäveln
runt runt. Men tillslut nog fan hitta jag den lilla jävuls manicken. Blev några repor på displayen
men inget mer som tur va som man säg. Gud vad mycket hemskt min lilla lur får vara med om.
·
Har absolut ingenting att göra idag,
regn och rusk - nej fy vad trist.
·
Våran goding, My!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är duktig du <3

2010-08-04 @ 18:44:27
URL: http://nickedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0