15 aug

Godmorgon, eller ja, Hej.
Vaknade nyss måste jag erkänna, men det känns bra faktiskt,
va bara tvungen att få sova om mig nu, sovit så dåligt flera nätter nu i rad.
·
Och ja, såhär söt kan man också vara..
Idag, ja vad ska man göra idag? Vet ej, ser väll vad jag hittar på.
Gårdagen vart då lyckad iallafall, började då somsagt med kräftskiva
till middag med familjen, senare på kvällen vid 22.00 tiden så blev det
att vi gick till Stickis och där var det fullerulle med partaj, 50 års kalas tillochmed.
Mycket trevligt må jag säga, och eftersom min kamera inte riktigt vill fungera
och sen så har jag inte heller den här så blev det inga bilder, men vill ni
se bilder från igår så tog Emma, min styvsyrra ett par bilder, tror jag iallafall
hade inte världens bästa koll men några togs det iallafall :)
·
Resten av veckan nu som kommer blir nog rätt lugnt, inga större bravader
tror jag far ner min älskade Madré och spenderar några dagar där.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha sööt du <3

2010-08-15 @ 15:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0