6 apr

Som ni märkt så skriver jag inte alls mycket nu för tiden, och jag lägger inte ner lika mycket
tid som förut på bloggen, och varför jag inte gör det är för att jag prioriterar annat och andra
mer viktiga saker i mitt liv framför bloggen just nu, jag tänker inte sluta blogga, men just nu
så lär det iallafall inte bli ett inlägg varje dag, jag kommer helt enkelt att skriva när jag har
lust och däremot också såklart har någonting att skriva om. Och sen då att nu då när det lär bli
färre inlägg så lär dom flesta bli roligare och med mer text och läsande, bilder osv. Så att det
kanske blir mer trevligt att läsa då.
·
Och nu är det ju som sagt tidigare, LOV! Vilket faktiskt är grymt härligt, även fast man kanske
inte är världens plugghäst i skolan och har super mycket att göra så är det jäkligt skönt att
slippa den ett längre tag. Bara få vara, med sina nära och kära, folk man älskar. Underbart.
Själv så har jag faktiskt hunnit med hyfsat mycket på mitt lov redan;

Har varit hemma i Norrfors, firade halva påsken där med Pappa m, fam. + älskling
• Hälsat på mina älskade Farmor & Farfar + träffat djuren!♥
• Varit nere i stugan och träffat Mamma & Janne, Morfar, Morbror & Moster,
kusiner, älskling & bror.
• Varit med min finaste
• Och även faktiskt hunnit blivit sjuk ;/ men är faktiskt frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0