29 apr

Halo.

Denna dag har ju varit helt okey, fast om man bortsker från i natt -
våra grannar eller alltså dom som bor ovanför oss lever ju om konstant hela
dagarna/nätter. Och det är inte lite heller, inatt vid 03.20-03.30 tiden så vaknade
jag av att det lät som att det var en hel orkester där uppe och ett gäng elefanter
som sprang omkring, trodde nästan att dom skulle donka sönder taket vårat där ett tag,
jag undrar vad dom gör egentligen, knepiga ljud mitt i natten, det har hänt flera gånger
tidigare också, inte bara i natt.
-
Och i morse när jag kom till skolan så kände man sig ju inte sådär riktigt fräsch,
trött som bara den, eftersom att jag knappt hann somna om efter jag vaknade mitt i natten.
-
• Dagens humör: Glad & trött.
• Dagens roligaste: Måste nog ha varit mig själv i spegeln imorse.
• Dagens tråkigaste: Att jag just nu inte har ett suckt att göra.
• Dagens vill ha: Min kärlek här..
• Dagens händelse: Såg HENRIK SHYFERT på stan idag! :)
• Dagens saknad: Joakim.
Dagens tanke:
"Det tar sin tid, det du längtar efter det kommer.
Du uppskattar det bara mer sedan, fast längtan är jobbig."













Kommentarer
Postat av: Ed

OFTA?! grymt! :)

2010-04-29 @ 23:14:07
Postat av: Lavarná

Oh really?

I've heard about him and seen him on the television, he's seems really fun, love!

2010-04-29 @ 23:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0