25 apr

Helgen är väll som sagt avklarad nu, Fredagen blev trevlig mina bästa vänner,
satt och pratade och bara va med varandra, skönt att få prata av sig ibland..
Lördagen, alltså gårdagen, må ha varit bland de jobbigaste dagar på ett tag nu,
ensamm hela dagen, gick inte ut på hela dagen, ensamm i en hel 5:s lägenhet
på en lördag + hela natten själv var ingen hit kan jag säga, jag som hatar att
vara ensamm hemma själv, okej en timme på dagen går bra, men en hel dag
är svårt, menmen.. Nu idag Söndag så sitter jag här hemma än, fortfarande ensamm..
Menmen kvällen kanske blir räddad iallafall, om inget annat händer,.-
- så far jag och Amanda på bio.
·
Orkar inte skriva mer nu, ville bara visa att jag lever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kunde alltid komma förbi somsagt

/A

2010-04-25 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0