21 apr

Direkt utifrån hjärtats tänkande.

- Att vara känslig är en sak. och att vara känslosamm är en helt annan sak.
Jag är både och. Jag bryr mig, för mycket, jag tänker, alldeles för mycket,
jag är känslig för för mycket, orolig över alldeles för mycket, helt enkelt
så gör jag allt det i onödan? Gör jag verkligen det? Ja, kanske, men inte alltid.
Varför? - Jo för att jag gör det med kärlek. för att jag är otrolig mån och rädd om
dom som står mig nära, familj, släkt och vänner och min underbara pojkvänn.
Jag är känslosamm, ja jag vet det, jag vet om det! Men jag gör det av säkerhetsbehov
jag vill inte att nånting ska gå fel, att saker ska förstöras, att saker ska missuppfattas,
jag vill inte det! Men visst alltid händer det sånna saker med, och det är onödigt,
men det tillhör, ibland är allt pest och kolera, men har man dom man älskar och dom
som älskar en själv runt omkring sig och man vet att dom finns där i vått och torrt,
så klarar man det, alla klarar det, fasst allt kan kännas hur jävla värdelöst som helst
och livet känns inte värt att leva, så är det dom underbara stunderna som räknas,
allt det andra dåliga, det tillhör, sånt händer, men strunta i dom bara, de är bara onödigt
att ödsla sin dyrbara tid på sånt. Jag har lärt mig av alla livets misstag, alla fel som uppstott,
bråk och tjaffs, innerst inne så har alla världens bästa liv!

Så, nu vet ni hur jag tänker, tack för att ni ville veta det.


Kommentarer
Postat av: :)

Så jävla modigt och starkt skrivit, fyfan va du är bra! :O Kram på de, ring nån gång och hör av dig! / Linus.

2010-04-21 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0