24 sep

Jaja.. känns som om jag inte har världens bästa dag idag.
Allmänt trött, less, sur, ja allt. Bitter på typ allt o alla.
Haft 3 jävla timmars prov idag också, och det gjorde då fan inte saken bättre.
Ajaja, man ska väll inte klaga, antar jag?
Sitter iallafall hemma nu, dricker lite kaffe och hoppas på att jag blir på bättre humör snart.
Idol ikväll då, peppa? Min favorit är iallafall Calle(L)
 Helt jävla underbar!
Vid 1.40 börjar han sjunga.
 
Blir iallafall glad man hör han sjunga.

• Måste ju också säga grattis till Johanna och hennes pojkvän Thomas,
som har varit tillsammans i 2 månader idag!
Grattis gumman :)

* * * * * * * * * * * * * * * * *

Ber även om ursäkt för att det inte blev några inlägg alls igår,
men vårat Internet hade pajjat, så kunde inte! :(
*sadface*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0