17 sep

Yeey, staan idag med Amanda min babe.
Hittade världens sötaste mössa :] sen tänkte jag köpa ett par skor men hittade inte dom jag ville ha :(
Mandah där i mot hittade en del fynd (: En mössa hon med (likadan) :] sen ett par skit läckra skor,
sen en ögonfransböjare, foundation-pensel, och en ansiktsmask!
Men blir nog att ta en snabb sväng på stan imorrn för mig igen efter skolan för att se om jag hittar nå skor :)

• Vi i klassen bestämmde även idag vad vi ska göra för speciellt på årets klassfoto, men de är en hemliis nu ;]
- vi kommer bli as läckra! ;)



Felicia är världens sötaste och underbaraste lilla tjej,
och hon lekte tandläkare på mig en gång :] gullunge!
bjöd även på en bild på mig själv. - Vackraste Norrfors i bakrunden! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0