8 nov

Hej alla ni! =)

♥ Min helg:
Fredag: Slutade halv fyra från skolan, cyklade hem och packade,
pappa skjutsade ner mig till Vasaplan där Jocke mötte upp mig,
sen åkte vi buss till gammla goa fina Häggnäs, sen blev det middag
och sen blev det bara lugnt ett tag, senare på kvällen vart det ju
såklart Idol, och självklart så är ju favoriten Erik.
Men att Mariette satt löst, det fattade jag absolut inte. Men att Rabih
åkte ut tyckte jag var självfallet, för han låter verkligen som en liten
5-årig flicka. Men men iallafall, resten av kvällen blev bara lugn, film och mys.
Lördag: Lördagen började med en härlig sovmorgon, och när man tittade
ut ur fönstret så blev det ett glädjehopp, fullt med snö! Alldeles vitt överallt.
Så vad var inte det första vi gjorde dådå? Jo, gick ut - började så självklart
med snöbollskrig, sen gjordes vinterns första snögubbe! Och jodå, den
blev super tuff! Med keps å morotsnäsa å allt, han fick tillochmed en snopp ;)
Sen precis när gubben våran vart klar så kommer Emelie och Thomas!
Då sen blev det fin go middan, senare så blev det bara lugnt och mys, alla
satt å pratade och tog det bara chill. Sen var det dags för Körslaget!
Och Team Pontare åkte ut!?! Va äre för stil? Norrlands enda representant! :'(
Aja, så äre. Resterande tid på lördags kvällen blev som vanligt, bara lugn och fridfull.
Idag/Söndag: En låång sovmorgon! - Halv två klev vi upp, riktigt skönt faktiskt!.
Och denna dag har varitsom sagt som alla andra, rätt lugn och inte gjort i princip
någonting alls. Men sen vid fyra tiden så kom Jenny, Andreas och söta Felicia!
Sen middag, sen bara luugnt :). Och nu sitter jag här, i Jockes säng och nördar
mig framför datorn medans han sitter och spelar TV-spel. Blir nog en tidig kväll ikväll.
Som man brukar säga; att man blir less fast man ingenting gör.

♦ Hur har eran helg varit? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0