13 dec

Tjohojj! :)

Jag sitter här och gubben spelar tv-spel,
helgen har varit bara lugn. I Fredags så var vi bara hemma,
såg Idol och bara chillade. Och Erik vann! - Underbart,
han var en värdig vinnare, right? Själv så tycker jag att vinnarlåten
var helt okey, kanske lite väl lugn men men.
Och i Lördags så började dagen med att man fick fika på säng
av gullegubben♥, sen så kom Elias hit på besök och sen så va
vi ute i Laggården och skuve i ny bilen, "riktigt fint" maskineri dedär.
Sen senare så bar de av in te H-fors för å sitta barnvakt till Felicia.
Sen idag/Söndag så börja dagen med att bli väckt av My som hoppar
upp mot sängkanten och man får tassen rakt i ögat, och då kan jag lova
att klockan 05.00 på morgonen är inte tempramentet de bästa,
när man somna kanske vid tre tiden och blir väckt efter två timmar, mys.
Aja annars har jag gjort? - Ingenting i princip, städat upp litegrann osv.
Jenny & Felicia kom på besök några timmar också, så de var trevligt!
Och nu sitter vi här och gör lite och ingenting.

Peppar dessutom inte att stiga upp kl 06.00 imorrn för å dra sig till
skolan, ONEJ! - De gör jag icket! Menmen man får försöka se de på den
såkallade positiva sidan, de är ju jullov snart så man ska kanske inte klaga?

Pusshey

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0